主頁 本書讀者評論選輯我想看來生不做中國人简体字版

Tuesday, April 18, 2017

香港婦女生育前後宜戒海產

海產極易受到污染,而香港的海產由於主要來自污染國家(包括香港的污染水域),海產中的水銀、鎘、鉛等重金屬甚多。挪威的海產遠比香港的安全,但許多婦女在懷孕時都會自律少吃,我們當年是在有孩子前的兩三年已經少吃,進而停吃,即使產後也少吃,因嬰孩亦可通過母乳吸入母體的重金屬。香港婦女,絕大多數,在懷孕前後,卻依然大吃特吃海產(而且通常是污染海產),結果,新生嬰兒有極大比例是體內水銀或其他重金屬超標,以致影響了兒童的智力和行為發展(嚴重的連頭圍、身高等亦受影響)。但香港偏偏又是全球最重考試的地方,而且兒童還要比拼音文字國家的兒童多用幾倍的時間學習象形文字,和面對口語和書面語脫節的問題,即是說,香港兒童往往一方面會因為母親體內的化學毒素令其智力難以充分發展,行為上也較難平靜下來學習,但另一方面卻要應付比文明國家的兒童繁瑣得多的學業和考試(惡劣的居住環境和超長工時已經暫且不表)。這真是,一枝蠟燭兩頭燒,焉能快樂呢?

7 Comments:

I love Jan Hus said...

以為你失縱!

Good! 攤牌!用粵語寫
1 2008好多事
2 英國課程令我失去讀書興趣
3 銅鑼灣x腎廣場promoter(post咗好多次喺forum),附:點解唔支持亦唔反對香港有民主,支持香港人pro-choice,有咗就落咗佢...
4 去日本同東歐(德國等國係中歐喎),見到Jan Hus雕像忍唔住叫出聲:「Jan Hus~~」,仲去埋 Bethlehem Chapel
5 西方國家問題令我想投胎捷克布拉格,然後馬來西亞/杜拜/斯里蘭卡,然後唔想再做地球人
6 對現代人無feel,特別focking Hongkong Chinese
7 歌曲推介:停止繁殖+沒有你,我什麼都不是(有本人翻唱,放喺youtube)
8 淋病師姐努力

慢慢寫

I enjoy Jan Hus said...

記錄,以防失憶

08年前
好似係十五歲第一次翻唱we are one廣東話,放上youtube,16歲到而家未變聲,被網民以為男仔多過女仔,誤當小學生,小朋友。中四上台翻唱多國語言版we are one,儀器出問題。唱功不好,Jan Hus,請你教我。
08年後
冰島破產,中國奧運,寫第一篇英文成人文章,中文成人文章,睇來生不做中國人...
中學時想死投胎想做冰島人,希望冰島破產與我無關‧
網上有個姓蕭教英文,聽完我翻唱阿拉伯we are one,叫我little boy,睇完我英文成人文章貼驚訝表情
中學畢業後,讀ive第一年散佈第一篇關於動畫的中文成人文章給同學,名:火影忍者處女作-我的藝術真的如此差勁嗎?(aka:我如此低能嗎?)。同學男遠多過女,不少人在課堂間看文章,說起我寫的奇特字句:黏土鳥不斷在浴室裡飛行,小弟弟噴出五顏六色的煙花。
08年之後幾年有作開成人文章同翻唱,亦有人覺得我唔夠14,想我錄呻吟聲,喺沖涼果陣嘗試,無感覺,放棄咗。
來生不做中國人開頭幾吸引,之後唔知幾多年黎黎去去都係嗰d,無feel。澳洲人身份都係,無咩感覺,咪又係Chinese。

I love Jan Hus said...

以前我寫因為老母精神病自殺十幾次,d人開心啦!我睇返轉頭原來d人咁想我死,偏係唔死,不過想Jan Hus帶走我,離開現實。好彩我無睇醫生食藥,屌你香港畸!!
基督教失敗,老母信天主教即基督教都有呢個病。08年有條友仲當我斯德哥爾摩症候群,叫我信基督教。唔否認15年想離家出走,信新教Hussite,但我唔信神同追隨耶穌,只愛Jan Hus,Jan Hus做精神支柱。Jan Hus係人,唔係神,唔可以當佢神咁拜架。新教Hussite信神都被基督教打壓架!
因為無神論者低賤,講粗口鬧人有問題,鬧人字句黎自我老母,睇吓我老母對空氣鬧乜
1屌你老母臭閪,賤文盲無知識兼戇尻
2賤名,賤嘴...賤做開頭啦!
...
如果下世都係咁,我自殺架!唔好逼我信撒旦,撤旦真上帝,殺人少過上帝,對我無咁衰。
都興幸好彩無生係失敗基督教家庭,話無神論失敗,好似女仔唔好讀咁多書嘅重男輕女家庭。如d人講島無神論者無科學精神,原來有成班無神論科學家(我同霍金一樣唔信神,信有外星人),我愈相信文明同無神論有關。D人投胎做我,睇吓會唔會信神。

希望今世快d結束啦!同Jan Hus生活,住獨立屋,自由出入城堡。人有古人,現代人,著乜都有。識某d人古人做朋友,sp,過有趣嘅生活:靈探,唱k,現實虛擬實境遊戲...現實被人話得多,希望Jan hus讚我good girl, good dog等等。

I Love Jan Hus said...

讀書生涯最後一年係喺香港讀嘅英國課程,group discussion,present,做功課,比分,我睇唔出同香港教育有咩大分別。我覺得好辛苦,讀完幾乎失去讀書興趣。
我停止學用到拼音文字語言(如英,意,德)+Hebrew+日文,無用,唔覺自己更加有邏輯.好彩喺basic。幻想多數古人,無乜點對白,大不了fuck,fuck,fuck,Jan Hus等字。我英文差咗,好自豪。
不過講一講半條猶太人,半條華人嘅Sara Imas出書,其中一段話個女唔食飯,想食漢堡包,就陪佢買漢堡包,買完dump落地定垃圾桶,痴線。網上睇島佢同個女慶祝生日,叫個女嗌野飲,個女嗌橙汁,鬧佢有免費水唔嗌,嗌要$xx橙汁,癲架。D人講育兒經,大條道理,到頭來講$+物質。
讀完書之後,香港五顏六色屍訓街做show嘅2015年,fd生日嗰日做promoter,印象深刻。我同親戚同咗兩個男杉職員講會開罐湯比人試,第三條藍杉屈我幾次,趕走我,搞到我去維園喊,嚴重傷害我脆弱嘅感情。正如有個大陸細路被人搞島喊,被屈呢年事我終於信香港人如老豆講質素低,以前我仲反駁話大陸人點樣仲衰。諗起香港人點樣傷害我,我愛唔上香港人,甚至現代人,神。我對Jan Hus,古人,鬼,吸血鬼,魔鬼有性趣。有點想撒旦打倒假上帝,真魔鬼,咁對我。
唔會支持無聊活動,stormfront有會員話民主同智力有關,但香港有鉛水喎。中文網有人話民主同質素有關,香港人!我全家唔支持。見過d人話華人垃圾民族,無神論者失敗,連弱質女流都反抗,咁至少班香港壯男做囉,男人搞出黎。做完都係被人話架啦,辛苦晒!
如老豆所說,中央派個人統治香港,香港人乜都嘈生晒架啦。香港併入深圳,遲d海平面上升,中港一鑊熟。五顏六色屍,黑警,香港畸,正苦,膠官,正苦喺海拍大逃殺.天做見證,海做墳墓。恰人恰得咁開心,比d笑料我,唔知幾耐無真心笑過。香港人咁多問題都唔開心得幾耐。
我唔會生,支持香港人pro-choice,有咗就落咗佢。

I love Jan hus said...

老豆話大陸應該學英國假民主,真獨裁,中央派個人統治香港。呢樣有得諗,班香港畸唔開心啦。唔想香港民主之後話bring back apartheid之類怨言。網上仲話英國想比香港民主,中國阻止喎,d人話大陸落後,係喎點阻止島?英國侵略香港目的唔係比香港民主,仲有日本搞冧香港同班質素低香港畸。
以前仲考慮越南人,泰國人,蒙古人,宜家唔會,點生都係fucking Hongkong Chinese後代。
前幾年仲話唔知點做好,咪俾d香港畸諗飽佢囉。繼續用發泡膠,膠袋先。
2015件搵島長工,消磨時間,fd講我岩,對少老母好多,仲可以賺錢。民主對我唔可以當飯食,香港畸令我對香港有無民主唔緊要,反正都係咁嘅質素。就算喺Jan Hus存在嘅幻想世界,查理四世統治夠啦,唔駛民主,Jan Hus煮飯。Stormfront有反對民主意見,支持monarchy,要pro-white king。做野就有糧出,唔想好似d女嬰餓死。過勞死好似好過自殺死播。
2015年Jan Hus逝世600年,想一個人去旅行,老母唔比,仲話我賤,賤女人!我想離家出走,汁好野,點知肚病,stop咗計劃。
後尾同人去日本同東歐。

I love Jan Hus said...

班focking Hongkong Chinese喺搞嘉年華會,做show其間,睇過whatsapp有人寫叫人仔女參加,唔叫自己仔女參加。我睇過政治辯論節目(唔記得咩名),有人問呢個問題,另一個人答用電腦定上網喎。天曉得你上咩網。我係普通小市民,唔駛煩點處理,間唔中睇笑料。平時睇下日本動畫,喜羊羊,電影,愛情動作片(唉,那套古代俄羅斯片叫咩名),唱k,考慮作成人文章,以前d幻想,改編。

我同我fd無登記做損民,我fd話選完d野都係加,幾貼地喎。喺囉,班香港膠官做唔島野嘅。我連澳洲大選都無投過,如果罰錢就投親華人,派福利政黨。

689歧視窮人,但樣炳trump歧視婦女就上到台。

仲有人話法律第二喎。法律應該修改嘅,唔俾女人帶槍,就帶刀出街保護自己;女人合法打傷害自己嘅男人;體罰子女追斬老師;幫fucking Hongkong Chinese強行絕育;老婆因生香港b死,就殺殺妻兇手,將骨灰撒喺老婆墳墓度,老婆條命重要過殺妻兇手,好味?

I Love Jan Hus said...

喺fb,討論區分享翻唱,做promoter被人屈,香港人點點點,當然post日本同東歐之旅,仲貼埋喺阿sir個fb。最緊要話唔會生focking Hongkong Chinese,有就落咗佢,叫我生?落去搵你祖先!

日本有張死人卡要寫,國家地區,我填中國香港。事後導遊話要填國家香港,地區香港/新界/九龍喎。我無後悔啊,事實阿嘛,但某d人唔中意囉。魁北克都仲係加拿大,諸如此類。A,最緊要唔好填錯國籍。香港人質素低,做香港人好羞恥,可能會講come from China架。

大體上,日本同大陸D景差唔多,間日式屋有人用日文大聲講野。d人質素或許高,但都係中意返大陸,幾乎唔駛我出錢,電視好多野睇,期待睇喜羊羊,最驚喜睇島Jan Hus演員有份配音嘅卡通電影。

同我去嘅係小學男性fd。D人問咗幾次導遊費,一日問好多次好唔好玩,旅行+平時餐餐問好唔好食,仲打斷我,好煩囉。旅行某日同搭飛機,了完鼻屎四圍hi。我生日又唔記得,餐餐aa制,晒命,但因紙幣問題,比少錢,話嗰餐佢請講島我唔駛比,昅人條女。好心d香港男人比d上進心啦。

日本三文魚有蟲,停止食。台灣爭鮮d貨都唔知邊度黎,只知台灣好多黑心食物,洗腎全球第一,真係唔講句來生不做中國人。

日韓台港新中等國讀書壓力大,搵工難,無錢生仔,gdp+民主已經唔係第一位。

 

blogger templates 3 columns